۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۳۱

معاون استاندار آذربایجان غربی:

عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی فردا آغاز می شود

عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی فردا آغاز می شود

ارومیه - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از روز سه شنبه عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده بخش فیرورق خوی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رهبردین دوشنبه شب در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها این زمین لرزه ۵۰ روستای منطقه را تحت تأثیر قرار داده و در ۱۵ روستای بخش فیرورق و مرکزی و شهر فیرورق به واحدهای مسکونی خسارت وارد ساخته است.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی استاندار آذربایجان‌غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و صدور دستورات لازم برای تسریع در روند ارزیابی مناطق زلزله زده و آغاز آوار برداری در این مناطق افزود: با پایان عملیات امدادی و با تکمیل کار ارزیابی از فردا عملیات آوار برداری در شهر فیرورق و روستاهای خسارت دیده آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از تجربه خوب و موفق بازسازی مناطق زلزله زده مهرماه شهرستان خوی در بازسازی مناطق زلزله زده اخیر استفاده می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم و بویژه گروه هاب جهادی در کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی گفت: گروه‌های جهادی در قالب ۳۰ گروه در مناطق زلزله زده به خصوص روستاهای خسارت دیده در تخلیه اساسیه منازل و گشایش معابر به روستاییان کمک می‌کنند.

کد خبر 5690520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha