۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی در بجنورد دستگیر شد

کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی در بجنورد دستگیر شد

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار ۱۲۰ میلیاردی به بهانه خرید، فروش، پیش فروش و مشارکت در ساخت پروژه های مسکونی خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر اینکه فردی با ترفند، خرید، فروش، پیش فروش و مشارکت در ساخت پروژه‌های مسکونی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با سرعت عمل پلیس و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که این فرد در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر بجنورد با دایر کردن بنگاه مشاور املاک بدون مجوز، از شهروندان کلاهبرداری می‌کند، افزود: با توجه به حساسیت موضوع این فرد در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان از به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، تصریح کرد: انتظار ما از شهروندان عزیز این است که حتماً توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم را رعایت کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5692244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha