۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه باقرشهر از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر

انتقاد امام جمعه باقرشهر از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر

ری- امام جمعه باقرشهر با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز طی چندماه اخیر، موجب اعتراض بسیار زیاد شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی استیری در خطبه های نماز جمعه این هفته باقرشهر اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز طی چندماه اخیر، موجب اعتراض بسیار زیاد شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه اکثر مردم خواستار برخورد با متخلفان بودند گفت: در نهایت با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی و قضایی و امنیتی، بسیاری از آنها تخریب شد.

امام جمعه باقرشهر بیان داشت: متاسفانه یک تفکر غلط در بین مردم و البته برخی مسئولین وجود دارد که «تخلف می کنیم و جریمه می دهیم، یا خلاف بساز و جریمه اش را بده» این تفکر کاملاً غلط بوده و خطرات جانی و انسانی خواهد داشت.

استیری عنوان داشت: چرا مسئولین مربوطه از همان اول، اجازه تخلف را به متخلفان می دهند که آخرش، کار به تخریب برسد! این موضوع باعث می شود که هم سازنده و هم دستگاه های نظارتی و قضایی و حاکمیتی متحمل ضرر و زیان شوند. از سازندگان منطقه هم خواستارم که بیشتر به قانون احترام گذاشته و از همان اول با اخذ مجوز اقدام به ساخت و ساز کنند.

وی بیان داشت: امیدوار هستیم که هم مردم و هم مسئولین منطقه، کاملاً پایبند به قانون باشند تا از ظهور و بروز ساخت وسازهای غیرمجاز پیشگیری شود.

کد خبر 5693433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha