۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴

معاون آموزش بنیاد مهدویت (عج):

جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت ضروری است

 جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت ضروری است

ساری- معاون آموزش، پژوهش و فرهنگ بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت مسئله مهم به شمار می رود تا جشن های نیمه شعبان عالمانه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا نصوری ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه های نیمه شعبان با بیان اینکه جلسه های مختلفی در استان برای دهه فجر و نیمه شعبان برنامه ریزی شده است، گفت: همایشی با حضور مدیران مهدیه ها و مساجد استان در بابلسر برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه جشن های نیمه شعبان باید به صورت مردمی برگزار شود، خواستار فعال شدن مهدیه ها و مساجد در دهه مهدویت شد و گفت: جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه محتواهایی برای برنامه های دهه فجر تهیه شده است، گفت: طی چهار ماهه اخیر هزار و ۲۰۰ شبهه از سوی شبکه های ماهواره ای درباره حضرت امام زمان (عج) مطرح شده که پاسخگویی به آنها ضروری است.

حجت الاسلام نصوری عنوان کرد: نیمه شعبان در سال جاری با توجه به هجمه های دشمن و اغشاشات و غیره باید باشکوه برگزار و جشن های نیمه شعبان عالمانه برای دفع نگاه های انحرافانه برگزار شود.

معاون آموزش، پژوهش و فرهنگ بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز از سوی مقام معظم رهبری به فرهنگ مهدویت، آمادگی برای ظهور و تمدن سازی تاکید کرده اند از این رو برنامه های جامعی برای جشن های نیمه شعبان طراحی شده است.

کد خبر 5694075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha