۹ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۳۰

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

رسانه‌ها دستاوردهای نظام را در استان بوشهر تشریح کنند

رسانه‌ها دستاوردهای  نظام را در استان بوشهر تشریح کنند

بوشهر- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: رسانه ها و روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر نسبت به اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اهتمام ورزند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری شنبه شب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر با تاکید بر لزوم تبیین دقیق دستاوردهای نظام اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف، خدمات متنوعی به مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار ارائه کرده که باید اطلاع رسانی واقعیت‌ها به مردم با کیفیت مطلوبی انجام شود.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: بهبود وضعیت معیشتی مردم از برنامه‌های مهم دولت است که با وجود اینکه دولت با خزانه خالی، کشور را تحویل گرفت و همچنین تداوم و تشدید تحریم‌ها، اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده است.

حیدری یادآور شد: اگر روابط عمومی‌ها قوی باشند و عملکرد مناسبی داشته باشند، قطعاً اقدامات دولت نمود بیشتری پیدا می‌کند و البته اگر روابط عمومی‌ها ضعیف و منفعل باشند، دستگاه مربوطه نیز ضعیف‌تر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها و روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی همانگونه که در ایام هفته دولت نسبت به بیان عملکرد دولت پرداختند، در دهه فجر نیز در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اهتمام ورزند.

حیدری از حضور فرمانداران و مدیران اجرایی استان در ۸۰ برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته، فرمانداران در ۳۰ برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از جمله در شبکه سوم سیما حضور پیدا می‌کنند و مدیران اجرایی استان نیز در ۵۰ برنامه حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها به منظور ارائه عملکرد دولت و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف است و این روند باید تداوم یابد.

کد خبر 5694540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha