۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

جاده ایلام-مهران تا ۲ سال آینده چهارخطه می شود

جاده ایلام-مهران تا ۲ سال آینده چهارخطه می شود

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: جاده ایلام-مهران تا ۲ سال آینده چهارخطه می شود.

فرشاد دوستی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جاده ایلام-مهران با توجه به مرز مرز مهران از اهمیت ویژه ای در استان برخوردار است و تکمیل آن اولویت اصلی مسئولان ارشد کشوری و استانی است.

وی تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت های استان در بخش راه، پروژه های مختلفی تعریف شده که یکی از مهمترین آنها چهارخطه کردن جاده ایلام-مهران است.

وی گفت: پروژه چهارخطه کردن جاده ایلام-مهران ۱۰۲ کیلومتر است که ۸۲ کیلومتر آن چهار خطه شده و ۲۰ کیلومتر با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه کرد: برای تکمیل این مسیر حدود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا دو سال آینده کل مسیر چهار خطه می شود.

وی افزود: همچنین ۲ تونل در این مسیر در حال احداث است که عملیات حفاری و کف برداری تونل کیلومتر۵ ( تونل اول) به طول ۸۴۰ متر انجام شده و ظرف دو هفته آینده عملیات لاینینگ(پوشش بتونی سقف و دیوار) این تونل آغاز و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا اربعین سال آینده عملات لاینینگ تونل اول به پایان خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از عملیات لاینینگ تونل دوم ( تونل موازی تونل راه کربلا) به طول ۷۲۰ متر تا دو هفته آینده خبر داد و افزود: تا کنون لاینینگ ۶۵۰ متر از این تونل به انجام رسیده است.

کد خبر 5695201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha