۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳

امام جمعه ملبورن:

امروز ملت‌ها در جهان دچار سوء امنیت هستند

 امروز ملت‌ها در جهان دچار سوء امنیت هستند

امام جمعه ملبورن گفت:هیچ ملتی در جهان مانند ایران برای به دست آوردن استقبال و آزادی فداکاری نکرد و ما امروز شاهد هستیم که چگونه انقلاب اسلامی ایران منبع الهام بخش برای ما تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی سخنانی در مراسم این هفته در شهر ملبورن اظهار داشت: در نظام استکبار عناصر قدرتمند با رویکرد زورمندانه بر قشر ضعیف و مظلوم حاکم شده و تنها هدف آن نیز ترویج زورگویی و افکار خودکامه می‌باشد.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با نظام خودکامه و ضداسلام جان فشانی کرده و رهبری ملت ایران به سوی یک نظام مردم سالار بر پایه دین اسلام را برعهده گرفتند و نتیجه آن نیز تشکیل کشور مستقل و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و از بین رفتن نظام دیکتاتوری و زورگو شد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارکه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: هیچ ملتی در جهان مانند ایران اسلامی برای به دست آورند استقبال و آزادی فداکاری نکرد و ما امروز شاهد هستیم که چگونه انقلاب اسلامی ایران منبع الهام بخش برای ما و همه ملت‌های مظلوم و آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام وحیدی افزود: متأسفانه امروز ملت‌ها در جهان دچار سو امنیت هستند و نسبت به حاکمان خود نیز عدم اطمینان دارند و از سوی دیگر بحران‌های اقتصادی و اجتماعی نیز کشورها را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

وی گفت: تشدید حوادث تروریستی اخیر در پاکستان به ویژه حمله شیطانی به مسجد شهر پیشاور بسیار نگران کننده و قلب همه مسلمین را به درد آورده است لذا ما از حاکمان در پاکستان می‌خواهیم که به مسؤولیت خود برای تأمین امنیت جانی و مالی مردم عمل کنند و اجازه ندهند عناصر تروریستی صلح و ثبات در پاکستان و منطقه را تخریب نمایند.

کد خبر 5700743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha