۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

۲۰ فیلم چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سمنان اکران می شود

۲۰ فیلم چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سمنان اکران می شود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اکران ۲۰ فیلم جشنواره فجر از فردا در سمنان خبر داد و گفت: بلیت ها از امروز به صورت اینترنتی در دسترس عموم قرار دارد.

فرشید فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از فردا در سمنان اکران می‌شود، ابراز داشت: سینما یادمان سمنان از ۱۷ بهمن در سه سانس ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ میزبان علاقه مندان حوزه سینما است.

وی ضمن بیان اینکه اکران این فیلم‌ها تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد، افزود: در مجموع ۲۰ فیلم برای نمایش انتخاب شده که علاقه مندان می‌توانند بر حسب سلیقه و وقت خود از آنها دیدن کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه به دلیل تقارن با وفات حضرت زینب (س) فردا سانس اول ساعت ۱۶ فیلمی اکران نخواهد شد، ابراز داشت: اولین فیلم سانس دوم ۱۸:۳۰ سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج خواهد بود و در ادامه ساعت ۲۰:۳۰ فیلم بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی پخش می‌شود.

فلاح در ادامه تصریح کرد: سانس اول ساعت ۱۶ فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی، سانس دوم ساعت ۱۸:۳۰ فیلم عطر آلود به کارگردانی مقدم دوست و سانس سوم ساعت ۲۰:۳۰ فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی برای روز سه شنبه برنامه‌ریزی شدند.

فلاح در ادامه تصریح کرد: روز چهارشنبه به ترتیب آغوش درخت به کارگردانی از بابک خواجه پاشا، جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان و آغوش درخت به کارگردانی از بابک خواجه پاشا و برای پنج شنبه هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، چرا گریه نمی‌کنی از علیرضا معتمدی و آغوش درخت به کارگردانی از بابک خواجه پاشا اکران می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه بلیت‌ها به صورت اینترنتی از امروز غروب آماده فروش هستند، افزود: علاقه مندان می‌توانند بلیت‌ها را از سایت آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh ۷.ir) خریداری کنند.

کد خبر 5701342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha