۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۱۳

مدیرکل ارشاد اسلامی گلستان:

۱۹ فیلم جشنواره فجر در گلستان اکران می شود/ بلیط فروشی آغاز شد

۱۹ فیلم جشنواره فجر در گلستان اکران می شود/ بلیط فروشی آغاز شد

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران ۱۹ فیلم در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان خبرداد و گفت: بلیط فروشی آغاز شده است.

محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ۱۹ فیلم در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در دو سینمای کاپری و عصر جدید گرگان اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در هر سینما دو سالن فعال است که سالن دوم پیش بینی برای استقبال مردم است و فیلم متمایزی در آن ساعت اکران نخواهد شد.

وی بیان کرد: به جز روز دوشنبه که به دلیل رحلت حضرت زینب (س) یک سانس (۶ الی هشت عصر) در نظر گرفته شده در بقیه روزها فیلم ها در دو سانس چهار الی ۶ و ۶ الی هشت اکران خواهند شد.

رعیت گفت: اکران فیلم ها از دوشنبه (۱۷ بهمن) در گلستان آغاز شده و تا روز بیست و چهارم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: بلیط فروشی از ساعت ۶ امروز (۱۶ بهمن) آغاز شده و پیش بینی می کنیم که استقبال خوبی شود.

گفتنی است طبق گفته مدیر امور فناوری اطلاعات چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بلیط فروشی در استان‌ها به صورت برخط از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت آغاز می‌شود.

میلاد شُکرخواه گفت: برای هرشماره تلفن همراه، امکان خرید چهار بلیت از هر فیلم وجود دارد.

وی بیان کرد: بلیط های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند، بنابراین تماشاگران باید با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیط به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام کنند.

کد خبر 5701403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha