۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۲۰

برای اولین بار در کشور؛

سامانه جامع سوت زنی شهرداری‌های استان قزوین راه اندازی شد

سامانه جامع سوت زنی شهرداری‌های استان قزوین راه اندازی شد

قزوین- مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: سامانه جامع و متمرکز سوت زنی شهرداری‌های استان قزوین راه اندازی شد.

محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف افزایش سطح نظارت مردمی در شهرداری‌های استان قزوین سامانه جامع سوت زنی در شهرداری‌های اقبالیه، محمدیه، الوند، بیدستان، تاکستان، و آبیک به صورت آزمایشی و با محوریت دفتر امور شهری و شوراها راه اندازی شد.

وی افزود: سامانه سوت زنی به عنوان بازوی نظارتی جدید در برخی از ارگان‌ها استفاده می‌شود که ضمن کاهش هزینه‌ها سبب شفافیت فرآیندها و بهبود امور می‌شود.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به افرادی که قصد ارسال گزارش ناهنجاری و تخلف در حوزه شهرداری‌ها را دارند راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیات این سامانه استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و فن آور است که برای اولین بار انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه شهروندان از چهار طریق می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، عنوان کرد: تماس با تلفن ۰۲۸۳۳۴۲۲۶۱۱ و یا ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۰۰۰۲۶۱۱ از جمله راه‌های ارتباط با این سامانه است.

وی تصریح کرد : وبگاهsotzani.eghbalieh.ir نیز به زودی برای این کار به آدرسqazvinsotzani.ir تغییر پیدا خواهد کرد تا مردم از این طریق نیز بتوانند مسائل خود را مطرح کنند.

این مسئول ادامه داد: اپلیکشینی نیز برای این کار تهیه شده که مردم می‌توانند با تهیه آن از درگاه‌های مجاز و نصب بر روی گوشی اطلاعات و مسائل خود را اعلام کرده و پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: سامانه مذکور به صورت جامع و متمرکز برای اولین بار در سطح کشور در حوزه شهرداری‌ها در حال انجام است.

اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد: پس از طی دوره آزمایشی در سال آتی تمامی شهرداری‌های استان به سامانه مذکور متصل می‌شوند.

کد خبر 5704670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha