۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان در آستارا

افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان در آستارا

آستارا- ۱۲ پروژه عام المنفعه با بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان آستارا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «عنایت رضایی پور» فرماندار آستارا بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۲ پروژه عام المنفعه با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: پنج واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار ۹۱۳ میلیون تومان، چهار پروژه عمرانی شهرداری آستارا با اعتبار چهار میلیارد تومان، پروژه نوسازی پانسیون پزشکان با اعتبار سه میلیارد تومان و پروژه استخر پرورش مکانیزه ماهی با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان طرح‌های بهره برداری شده امروز بود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه در این چهل و چهار سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد همواره دشمنان در حال توطئه چینی بر علیه کشور بودند، ادامه داد: اما همواره با پشتوانه مردم و هدایتگری‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش خادمان مردم در حال پیشرفت و توسعه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در جشن‌های انقلاب پاسخ محکمی برای جبهه استکبار است، تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام و بازگو کردن واقعیات در امیددهی به مردم بسیار تأثیرگذار است.

رضایی پور افزود: آستارا شهری فرهنگی با آوازه بلند اجتماعی است و در کنار اینکه مردمانی خوب و با فرهنگ دارد در حوزه شهری نیز باید کارهای خیلی خوبی در این خطه انجام بگیرد و این وظیفه سنگین بر عهده شهرداری است.

کد خبر 5705225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha