۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور:

خیرین مدرسه ساز بزرگترین ظرفیت نظام تعلیم و تربیت هستند

خیرین مدرسه ساز بزرگترین ظرفیت نظام تعلیم و تربیت هستند

میرجاوه- معاون فنی سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خیرین مدرسه ساز یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها در نظام تعلیم و تربیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عبداللهی صبح جمعه در سفر به سیستان و بلوچستان در مراسم آغاز بهره برداری از هنرستان کار و دانش شهرستان میرجاوه حاضر شد و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مجموعه دولت با حمایت‌های لازم در بودجه سالانه و ردیف‌های خاص سعی دارد که علاوه بر انجام تعهدات خودش در مدارس خیّرساز، اعتبارات لازم را برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی تخصیص دهد که سرانه فضاهای آموزشی این استان از ۳/۳ متر مربع به ۸/ ۳ ارتقا پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ردیف بودجه‌ای طرح ایجاد و سایر ردیف‌های اعتباری بتوانیم افزایش سرانه فضاهای آموزشی استان را تا متوسط کشور و سرانه استاندارد به نتیجه برسانیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: این هنرستان به نام حضرت امام خمینی (ره) است که با مشارکت خیر مدرسه ساز «انواری» و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و این اداره کل احداث و تجهیز شده است.

میثم لک زایی افزود: این مجموعه دارای شش کلاس درس، کارگاه‌های مکانیک، برق، کامپیوتر، نمازخانه مستقل، سالن ورزشی، سرایداری با زیربنایی بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ متر مربع است و ۱۲۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیز آن هزینه شده است.

کد خبر 5705559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha