۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۱۹

استاندار کرمانشاه:

مشکلات کرمانشاه با برنامه ریزی مناسب و هم افزایی کاهش می‌یابد

مشکلات کرمانشاه با برنامه ریزی مناسب و هم افزایی کاهش می‌یابد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه خواست مردم داشتن کرمانشاهی آباد است، گفت: مشکلات کرمانشاه با برنامه ریزی مناسب و هم افزایی کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر یکی از بهترین نمونه‌های نقش‌آفرینی مردم در تاریخ ایران است و مردم به شکلی آگاهانه از یک مقطع تاریخی تحقیرآمیز توسط دشمنان به سطح دیگری از خودباوری، خوداتکایی و عزت تغییر دادند.

وی افزود: خداوند متعال سرنوشت مردم را به خود آن‌ها سپرده و مردم کرمانشاه هم اگر بخواهند می‌توانند یک کرمانشاه آبادتر، زیباتر و مرفه‌تر همراه با یک زندگی همراه با عزت و کرامت داشته باشند و برای دستیابی به مهم باید همه تلاش و کوشش کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مسئولیت، فرصتی برای تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم است و هر مدیری که باوری جز این دارد باید پست خود را به فرد دیگری واگذار کند.

صحرایی از تعیین یک تراز کاری با توجه به برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت ارائه شده توسط مدیران خبر داد و گفت: این برنامه‌ها معیاری برای سنجش میزان اشراف مدیران بر حوزه کاری خویش است و در یک بازه زمانی سه ماهه و شش ماهه با توجه به این ترازها، عملکرد مدیران سنجش و ارزیابی می‌شود.

وی موضوع کار و اشتغال را بزرگترین مسئله و معضل استان دانست و ادامه داد: در یک بازه زمانی مناسب می‌توان این مشکلات را با همراهی مردم و تلاش جهادی و هدفمند مسئولان حل کرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: باور دارم که با یک برنامه ریزی مناسب و رفع نقص‌ها و مشکلات موجود می‌توان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اشتغال باشیم.

وی واگرایی، اختلاف و کار جزیزه‌ای را عامل اصلی عقیم ماندن تلاش‌ها برای حل مشکلات موجود دانست و گفت: هر مقدار به آرامش، هم‌افزایی و همگرایی نزدیک شویم امید به ایجاد اشتغال هم افزایش می‌یابد و طی این مدت گام‌های مهمی در حوزه تعامل پویا با مجمع نمایندگان و مجموعه مدیران استانی اتفاق افتاده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: طی این مدت نشست‌های مختلفی با وزارتخانه‌ها، سرمایه‌گذاران و فعالان اثرگذار حوزه‌های مختلف در راستای جذب اعتبارات و سرمایه‌های بیشتر برای اجرایی کردن برنامه‌های حوزه کار و اشتغال برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز شهید حاج قاسم سلیمانی آن رستم تاریخی است که صدها سال داستان آن را گفته‌ایم و روز ۲۲ بهمن به قدردانی از این قهرمان‌های ملی و شهدای گرانقدر ماه همه در آئین پیروزی انقلاب حضور خواهیم یافت.

کد خبر 5706185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پیام IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      ممنون.‌استاندار به نکته جالبی اشاره کردند. این همگرایی به فرهنگ ربط دارد. خواهشا از طریق رادیو و تلویزیون استان در جهت آموزش به مردم استان برنامه ای به این قضیه اختصاص یابد.