۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰

مشاور عالی فرمانده کل قوا:

حضور مردم در ۲۲ بهمن بیانگر شکست دشمن در جنگ ترکیبی است

حضور مردم در ۲۲ بهمن بیانگر شکست دشمن در جنگ ترکیبی است

گرگان- مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: حضور پرشور و با عظمت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر شکست دشمن در جنگ شناختی و عملیات روانی اخیر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی، پیش از ظهر شنبه، در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گرگان اظهارکرد: حضور پر اقتدار و وصف‌ناشدنی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که تمام توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی اخیر و ایجاد فضای ضد ایرانی در بستر مجازی و عملیات روانی ابتر مانده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ملت حقیقی و واقعی جمهوری اسلامی ایران همین مردمانی هستند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند، افزود: حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که ملت ایران تسلیم ناپذیر هستند.

وی ادامه داد: همه اقوام آریایی‌ها با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که لحظه‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دست نخواهند کشید.

صفوی گفت: ملت هوشمند وفادار و زحمتکش گلستان و کل استان‌های کشور با حضور خود را در راهپیمایی اثبات کردند قدردان رهبر مقتدر خود و مسئولانی که صادقانه خدمت می‌کنند، هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: رهبری مقتدر، رئوف و البته مظلوم کشور با صدور عفو عمومی سبب شد تا روحیه جوانان و ملت ارتقا یابد و برخی از محرومیت‌های پیش بینی شده برای جوانان حاضر در اتفاقات اخیر برچیده شود.

صفوی گفت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که دچار زوال عقل سیاسی شده است، در کالیفرنیا گفت که ما ایران را آزاد خواهیم کرد و آن زن منافقه های آدمکش را به عنوان رئیس جمهور معرفی کرد، همان منافقانی که دستشان به خون ۱۷ هزار جوانان این مملکت آلوده است، منافقانی که به مزدوران دلار های عربی تبدیل شده اند.

مشاور فرمانده کل قوا افزود: ایالات متحده آمریکا خیال تبدیل شدن به تنها ابرقدرت جهان را داشت و می‌خواست همه دنیا در فرهنگ، اقتصاد و امنیت تابع این کشور باشند و هر چه آن‌ها می‌گویند را گوش داده و مجبور به انجام آن باشند اما تحولات جهانی و منطقه ای بیانگر بروز و ظهور قدرت های جدید سیاسی و امنیتی در سراسر کره خاکی است.

وی گفت: دوران کدخدایی امریکا در معادلات ژئوپلیتیکی جهان به پایان رسیده است.

کد خبر 5706439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha