۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰

دادستان همدان تاکید کرد؛

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، امضای مجدد ملت پای عهدنامه انقلاب

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، امضای مجدد ملت پای عهدنامه انقلاب

همدان- دادستان همدان با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، امضای مجدد ملت پای عهدنامه انقلاب است، گفت: حضور پرشور و شعور نوجوانان و جوانان نشان از رویش‌های بسیار ارزش‌های انقلابی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خانجانی موقر شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با تبریک ویژه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نهضت حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه این مردم به سرانجام رسید، تثبیت شد و همچنان راه خود را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه اصلی اقتدار نظام هستند، اظهار کرد: با حضور همیشگی و خلق حماسه‌های بی نظیر این مردم در صحنه‌های انقلاب، هر روز بر عزت و افتخار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

دادستان همدان با اشاره به اینکه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه امضای مجدد ملت پای عهدنامه انقلاب است، افزود: حضور پرشور و شعور نوجوانان و جوانانی که روزهای انقلاب سال ۱۳۵۷ را ندیده‌اند، نشان از رویش‌های بسیار ارزش‌های انقلابی و اسلامی در دل جامعه دارد، موضوعی که دنیای استکبار دیگر نمی‌تواند آن را انکار کند.

خانجانی موقر عنوان کرد: نسل جوان نشان داده که پیرو راه شهدا و توصیه‌های امامین انقلاب در حفظ نظام هستند و با حضورشان مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان غرب و شرق و منافقین خودفروخته زدند.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علوم روز دنیا نیز ثابت کرده که جوانان این مرز و بوم در مسیر تحقق آرمان‌های نهایی انقلاب، گام‌های مقتدرانه ای برداشته و با وجود حملات گسترده رسانه‌های بیگانه، همچنان ایستاده‌اند تا جمله «ما می‌توانیم» امام راحل (ره) را در تمامی عرصه‌ها تحقق معنا ببخشند.

کد خبر 5706798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha