۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

حماسۀ حضور مردم در آوردگاه ۲۲ بهمن تجلی وحدت و نمایش اقتدار ملی

 حماسۀ حضور مردم در آوردگاه ۲۲ بهمن تجلی وحدت و نمایش اقتدار ملی

بیرجند- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پیامی اعلام کرد: حماسۀ حضور مردم در آوردگاه ۲۲ بهمن تجلی وحدت و نمایش اقتدار ملی بود و افق‌های روشنی از امید و بالندگی را نویدبخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پی حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و به شکرانۀ چهل و چهار سال مقاومت و ایستادگی و فتح قله‌های عزت و شرافت، افق‌های روشنی از امید و بالندگی را نویدبخش است.

تجلی وحدت و همبستگی که در عزم و اراده راسخ و بصیرت بی‌همتای ملت شگفتی‌آفرین و متحد ایران اسلامی نمایان شد، تا با توکل به قادر متعال عزت و عظمت انقلاب اسلامی را در چهل و چهارمین سالگرد تولدش در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارده و دیگر بار بر راه و آرمان حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» تأکید نماید.

ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

ستاد گرامیداشت دهه فجر استان ضمن تشکر از مردم هوشیار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی این حماسه حضور و لبیک عملی امت حزب الله به مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را ارج نهاده، خدای منان را خاضعانه شکر می‌کند.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی» به عنوان خادم مردم در این عرصه، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم فهیم، بصیر و لحظه‌شناس سراسر استان از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، منجر به خلق حماسۀ ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از تمامی فجر آفرینان، فجر باوران و فجر یاوران اعلام نموده و به رسم ادب و نشانۀ احترام دستان و بازوان مردم شریف و فهیم را می بوسد.

ستاد گرامیداشت دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

کد خبر 5706909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha