۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹

رئیس پلیس‌ راه استان زنجان:

جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است

جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است

زنجان- رئیس پلیس‌ راه زنجان گفت: بارش برف موجب لغزندگی تمامی مسیرهای این استان شده و تردد خودروها در جاده های کوهستانی به خصوص گردنه های زنجان نیازمند زنجیر چرخ است.

سرهنگ محمد علی عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جاده‌های استان زنجان به علت بارش برف خیس و لغزنده است، گفت: بارش برف موجب لغزندگی تمامی مسیرهای این استان شده و تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی به خصوص گردنه‌های زنجان نیازمند زنجیر چرخ است.

وی افزود: با توجه به بارندگی در همه محورهای مواصلاتی استان و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان در این مسیرها با دقت رانندگی کرده و از انجام حرکات خطرناک خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با ادامه بارش برف در گردنه‌ها، تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر خواهد بود و انتظار داریم قبل از آغاز سفر رانندگان از وضعیت جاده‌ها مطلع شده و در صورت ضرورت حتماً سوخت و لوازم مختص به سفر در زمستان از جمله لباس گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

عظیمی با بیان اینکه مه غلیظ در جاده‌های کوهستانی استان زنجان محسوس است، افزود: رانندگان در این محورها تردد نکنند و در صورت تردد با رعایت فاصله طولی با حوصله بیشتری رانندگی کنند و حتماً سوخت کافی، لباس گرم و تجهیزات سفر زمستانی به همراه داشته باشند.

کد خبر 5707511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha