۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸

سرپرست جهاد کشاورزی قزوین خبر داد؛

تشدید نظارت‌ها بر بازار گوشت قرمز در قزوین

 تشدید نظارت‌ها بر بازار گوشت قرمز در قزوین

قزوین- سرپرست جهاد کشاورزی قزوین گفت: روند قیمت گذاری گوشت قرمز به طور دقیق بررسی شده و با هرگونه گران‌فروشی به طور جدی برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین عطایی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در موضوع آرد و نان یک کار تیمی در استان قزوین اتفاق افتاده است و حجم بازرسی‌ها به میزانی بوده که گاهاً سهمیه برخی از واحدهای صنفی به صفر نیز رسیده است.

سرپرست جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: جهاد کشاورزی استان قزوین به طور مداوم با نانوایان جلسه داشته و سامانه برای آنها در جلسات متناوب توضیح داده شده است.

وی با اشاره به تغییرات قیمت گوشت قرمز در هفته‌های اخیر ابراز کرد: به منظور بررسی علل افزایش قیمت گوشت قرمز بازرسی‌های از دامپروری های پرورش دام سبک و سنگین در قزوین و زنجان به عمل آورده‌ایم، همچنین قیمت مصوب بر اساس قیمت پایه کدام سبک زنده به واحدهای صنفی ابلاغ گردیده و از تاریخ یازدهم بهمن ماه نیز بازدیدهای میدانی جهت جلوگیری از هرگونه گرانفروشی انجام شده است.

عطایی یادآور شد: موضوع گوشت قرمز تا کنون ۱۶۰ بازرسی از قصابی‌ها با همراهی گشت متن مشترک تعزیرات حکومتی و دامپزشکی انجام شده که برای ۳۳ واحد صنفی در تعزیرات حکومتی پرونده تشکیل شده است.

این مسئول با تاکید بر انجام بازرسی به طور مداوم گفت: با توجه به در پیش رو بودن روز و ماه مبارک رمضان انتظار داریم به دستگاه‌های مربوطه همکاری خود با جهاد کشاورزی را به بیشترین حد ممکن برساند.

سرپرست جهاد کشاورزی استان قزوین نسرین کرد مصرف روزانه گوشت مرغ در قزوین بین ۸۰ تا ۹۰ تن است و ما در تأمین این نیاز هیچ‌گونه مشکلی نداریم لذا آماده صادر کردن مرغ تولیدی به استان‌های همجوار نیز هستیم.

کد خبر 5707629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      `روند قیمت گذاری گوشت قرمز به طور دقیق بررسی شده و با هرگونه گران‌فروشی به طور جدی برخورد می‌شود` اول باید با خودتون برخورد کنید که قیمت گوشت قرمز تا این حد بالا رفته.