۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲

استاندار گیلان تاکید کرد؛

لزوم تسریع در اجرای طرح شناسنامه دار کردن کالاها

لزوم تسریع در اجرای طرح شناسنامه دار کردن کالاها

رشت- استاندار گیلان به طرح شناسنامه‌دار کردن کالاها اشاره کرد و گفت: این طرح باید با سرعت اجرا و تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان اظهار کرد: مشکل تراکتورهای فاقد پلاک موجود در گیلان با توجه به آغاز فعالیت‌های کشاورزی هر چه زودتر باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه مشکلات سوخت تراکتورها و خودروهای سبک و سنگین باید برطرف شود، افزود: با توجه به اینکه این ماشین آلات در راستای تولید فعالیت می‌کنند در صورت استفاده از سوخت آزاد هزینه‌های تولید نیز افزایش می‌یابد که باید هر چه سریع‌تر مشکلاتشان حل شود.

استاندار گیلان به طرح شناسنامه‌دار کردن کالاها اشاره کرد و ادامه داد: این طرح نیز باید با سرعت اجرا و تکمیل و در جلسه بعد این ستاد آمار عملکردی و اقدامات انجام شده نیز ارائه شود.

وی به حضور پر شور و حماسی مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم همواره در همه صحنه‌ها ثابت کرده اند که پشتیبان نظام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند.

عباسی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در راستای خدمت بی منت به این مردم تلاش کنند، ادامه داد: مردم ما ثابت کردند که گفتمان شناسی و استکبارستیزی خود را حفظ کرده و همه سختی‌ها و مشکلات را کنار می‌گذارند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

استاندار گیلان به نگاه مهربانانه و رأفت اسلامی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همه شاهد بودیم افرادی را که در اغتشاشات شرکت کرده و حتی به اموال عمومی آسیب رساندند، مورد عفو قرار دادند تا این افراد که فریب خورده و هیجانی عمل کرده بودند، دوباره به آغوش جامعه خود بازگردند چون همه مردم ایران عاشق کشور و پرچم خود هستند.

کد خبر 5707669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha