۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸

توقف خانگی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک

توقف خانگی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک

تبریز- تیم فوتبال تراکتور با تساوی بدون گل نتوانست به روند پیروزی های خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته بیستم عصر دوشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) با حضور بیش از بیست هزار تماشاگر برگزار شد.

تیم تراکتور که موفق به چهار پیروزی در پنج بازی اخیر خود شده است مصمم بود مقابل آلومینیوم اراک به پنجمین برد خود دست یابد و این در حالی است که نیمه نخست بازی تقریباً ضعیفی از هر ۲ تیم شاهد بودیم.

تنها صحنه خطرناک این نیمه ضربه محمد عباس زاده دقیقه ۲+۴۵ بود که با اختلاف اندک از بالای دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

با شروع نیمه دوم شاگردان خمز چندین بار به سمت دروازه آلومینیوم حمله کردند که در نهایت با بی دقتی بازیکنان تراکتور راه به جایی نبردند.

دقیقه ۴۹ شوت محمد عباس زاده دوباره با اختلاف اندک از بالای دروازه آلومینیوم بیرون رفت و نهایتاً این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال تراکتور مقابل آلومینیوم اراک با ترکیب محمدرضا اخباری، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، میلاد کر، صفا هادی، رضا اسدی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (سعید کریم آذر)، مهدی هاشم‌نژاد (حامد پاکدل) و محمد عباس‌زاده وارد زمین شد.

همچنین تیم آلومینیوم اراک با ترکیب، حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیر نوری (محمدرضا فلاحیان)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (امیرمحمد هوشمند)، هانسل اورلاندو (امیرحسین نعمتی)، سید مهران موسوی، محمدرضا آزادی (اسماعیل شریفات)، محمد مسلمی پور (امین جهان کهن)، میلاد شیخ فخرالدینی و محمداحسان حسینی مقابل تراکتور صف آرایی کرد.

تیم داوری این بازی را سید علی اصغر مؤمنی، محمد عطایی، مهرداد نجفی و امیر سامان سلطانی و ابوطالب طاهریان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی محمد آقاجانپور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، میلاد کر از تراکتور و محمدرضا آزادی، میلاد شیخ فخرالدینی، امیرحسین نعمتی از آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کردند.

با نتیجه این دیدار تراکتور با ۳۳ امتیازی شده و رده چهارمی خود را تثبیت کرده و تیم آلومینیوم اراک با ۲۹ امتیاز در رده ششم جای گرفت.

کد خبر 5708672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha