۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱

الیزه: بحران اوکراین، محور بحث در کنفرانس امنیتی مونیخ است

الیزه: بحران اوکراین، محور بحث در کنفرانس امنیتی مونیخ است

کاخ ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که در صورتی که زمان برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین فرا برسد، پاریس اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، کاخ ریاست جمهوری فرانسه به موضوعاتی که درکنفرانس امنیتی مونیخ مطرح خواهند شد، پرداخت.

کاخ الیزه امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در کنفرانس امنیتی مونیخ، که از ۱۷ فوریه آغاز می شود، در خصوص نحوه غلبه بر بحران در اوکراین بحث و گفتگو خواهد شد.

در بیانیه کاخ ریاست جمهوری فرانسه آمده است که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور در صورتی به ایده برگزاری مذاکرات (میان روسیه و اوکراین) متعهد است که زمان آن فرا برسد و فرانسه آماده سازماندهی این مذاکرات باشد.

«ریستوف هیوسگن» رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ امروز دوشنبه با اشاره به برخی اسامی مقامات سیاسی حاضر در این کنفرانس بین المللی، از دعوت نشدن «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه به کنفرانس مونیخ خبر داد.

رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در این باره اعلام کرد که در کنفرانس امنیتی مونیخ امسال که قرار است از ۱۷ تا ۱۹ فوریه برگزار شود، صدها سیاستمدار از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد. به گفته این مقام کنفرانس مونیخ، بیش از صد نفر از این مقامات سیاسی روسای جمهور، روسای دولت یا وزرای کشورهای مختلف هستند..

کد خبر 5710694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha