۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۳۹

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه:

ظرفیت های سربیشه با استفاده از زبان هنر معرفی شود

ظرفیت های سربیشه با استفاده از زبان هنر معرفی شود

بیرجند- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه گفت: سربیشه دارای ظرفیت های زیادی بوده که باید با از طریق زبان هنر و رسانه بیش از پیش معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفری چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی در روستای چنشت بین کرد: مشورت و رایزنی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان به عنوان نقشه راه در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: این دورهمی ها و تشریک مساعی‌های فرهنگی و هنری با توجه به ظرفیت این روستای هدف گردشگری دارای خروجی‌های مؤثر در ایجاد فکر و اندیشه در عرصه تولیدات فرهنگی و هنری است.

جعفری با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ما به عنوان سفیران فرهنگ و هنر تمرکززدایی از برنامه‌ها و جشنواره‌ها است، گفت: بیشتر رویدادهای فرهنگی و هنری از مراکز شهرستان‌ها به بخش‌ها و روستاهای دارای ظرفیت بر اساس توانمندی‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با هم فکری، تعامل و بهره‌گیری از توانمندی مردم این دیار با ترسیم ساز و کار متقن و بسیار خوب متناسب با استعدادها و شرایط بومی و محلی سرزمین رنگ‌ها بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و هنری را به بهترین شکل ممکن در این دیار اجرا کنیم.

جعفری در مورد مباحث مذهبی و فعالیت‌های مسجد در این نشست گفت: بهترین و مناسب‌ترین مکان برای فعالیت مذهبی و قرآنی مساجد است.

وی با تاکید بر پویایی کانون فرهنگی هنری مسجد روستای چنشت و ثبت گزارش‌های مربوط در سامانه «بچه‌های مسجد فهما»، آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبنی بر برپایی محافل مذهبی و قرآنی در این روستا را اعلام کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه افزود: امیدواریم هنرمندان این دیار بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است؛ در نشست هم اندیشی رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای چنشت پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل مطرح شده بیان کردند.

کد خبر 5710900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha