۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸

انتخابات دموکراتی برگزار شد؛

پولادگر: دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن دوچرخه سواری نیست

پولادگر: دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن دوچرخه سواری نیست

نماینده وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با انجام انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن این رشته وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری صبح امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن رسول هاشم کندی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

همچنین قرار بود دبیر کل کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به همراه یکی از اعضای دیگر از کشور هند به عنوان نماینده فدراسیون آسیایی و اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در مجمع حاضر شوند که حضورشان منتفی و به صورت آنلاین از روند برگزاری مجمع مطلع شدند.

در این مجمع از حضور خبرنگاران ممانعت بعمل آمد، همین طور در ابتدای این نشست مریم مدنی خزانه دار فدراسیون هم به دلیل عدم درج هولوگرام بر روی کارتش اجازه حضور در مجمع را پیدا نکرد.

پولادگر در پایان رای گیری و در جمع اعضا مجمع گفت: این مجمع شرایط خاصی داشت اما در نهایت با آرامش برگزار شد و به قول دبیر کل کنفدراسیون آسیا با دموکراسی برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۵ ماه هم تمام فعالیت های خود را برگزار کرد. به هر حال فدراسیون دوچرخه سواری با قدمت است و به جز جاکارتا در تمام بازیهای آسیایی صاحب مدال و عنوان است و به همین دلیل این یکی از امتیازات این رشته است. دوچرخه سواری به عنوان یک رشته در سطح همگانی و قهرمانی می تواند یک اولویت و یک جایگاه خوب داشته باشد.

پولادگر خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون از امروز سامان بگیرد و همه در قبال این رایی که داده اند باید به فدراسیون کمک کنند تا از پس مسئولین های خود برآمده و در رویدادهای پیش رو مدال های خوبی کسب کند و اولین مدال المپیکی را هم با همت شما کسب کند. دیگر هیچ بهانه ایی برای مدال نیاوردن نیست و فدراسیون سر و سامان گرفته است.

همچنین آنکار سینگ دبیرکل کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا به عنوان ناظر در این انتخابات حضور داشت و پیش ازرای گیری برای دقایقی صحبت کرد. وی گفت : عذرخواهی می‌کنم که به دلیل مشکلات ویزا نتوانستم به صورت حضوری در این مجمع حاضر شوم. امیدوارم که انتخابات طبق اساسنامه برگزار شود. بعد از انتخابات نیز گزارش مجمع برای ما ارسال می شود که آن را مورد بررسی قرار می دهیم. آرزوی موفقیت برای دوچرخه سواری ایران را دارم.

مناف هاشمی دبیر کمیته المپیک هم بیان کرد: ما ازجاکارتا مدالی در این رشته نداشته ایم اما در جلسات اقای هاشم کندی قول چندین مدال داده اند و این دور از انتظار نیست و امیدواریم در بازیهای آسیایی و المپیک پیشرو بهترین نتیجه را بگیریم. از نظر من این رای گیری مشکلی نداشته و مورد تایید کمیته المپیک است.

کد خبر 5712526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha