۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴

استاندار سمنان:

اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان سمنان توزیع می‌شود

اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز شب عید و ماه رمضان نباشند، گفت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به تأمین اقلام مورد نیاز مردم بیان کرد: فرمانداران با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اولویت اول کاری خود را ّبحث تنظیم بازار قرار دهند.

وی با بیان اینکه امکانات بازرسی و نظارت فراهم شده و نظارت‌ها در بازار و همچنین مراکز عرضه گوشت قرمز به صورت ویژه انجام و تشدید شود، تاکید داشت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان سمنان توزیع و مراحل و شیوه آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بررسی و رفع نگرانی و دغدغه مردم در خصوص گوشت قرمز و مرغ، با توزیع مناسب و اقدامات لازم در بازار در دستور کار قرار گیرد، گفت: نظارت و توزیع دو سیاست دولت در شب عید و ماه رمضان است.

هاشمی همچنین بیان کرد: طرح مدیریت توزیع هوشمند آرد و نان در سطح استان به خوبی اجرا شد و در راستای افزایش نظارت‌ها و همچنین ارتقا کیفیت نان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد، تأثیر خوبی خواهد داشت.

کد خبر 5712908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha