۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵

رئیس اوقاف ملایر خبر داد؛

کمک مالی به هزار بیمار نیازمند ملایری

کمک مالی به هزار بیمار نیازمند ملایری

همدان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک مالی به یک هزار بیمار نیازمند توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف طی یک سال گذشته خبر داد.

حجت الاسلام ابوذر عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقفان اظهار کرد: این اداره با ۵۵ میلیون تومان از ۴۵ برنامه و محافل قرآنی حمایت کرده است.

وی هزینه دو میلیارد و سیصد میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بیمارستانی و مساعدت و درمان یک هزار بیمار نیازمند از سال گذشته تاکنون و کمک ۸۰۰ میلیون تومانی برای دانش آموزان بی بضاعت در قالب طرح مهر تحصیلی و همچنین تعمیر و تجهیز مدارس را از دیگر اقدامات طی این مدت برشمرد و افزود: ۱۵۰ میلیون تومان نیز به ۱۶ مسجد کمک شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین از مبلغ ۲۰۰ میلیون تومانی برای ۴۰ زائر اولی به کربلای معلی خبر داد و تصریح کرد: همچنین در اجرای ۱۰۵ برنامه فرهنگی مذهبی توسط اداره اوقاف و هم با همکاری سایر نهادها در سطح شهرستان ملایر نیز ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت و مناطق حاشیه شهر با مبلغ ۷۰۰ میلیون و توزیع ۱۵ هزار پرس بین نیازمندان با ۵۵۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات دانست و افزود همه اقدامات در راستای نیت واقف و یا نزدیک به نیت واقفان با مجوز بوده است

این مسئول با اشاره به خدمات درمانگاه دندانپزشکی اوقاف شهرستان ملایر گفت: این خدمات با ۳۰ درصد تخفیف به مراجعین ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های جشن در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر عنوان کرد: در اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلفی را در شاخص شهرستان ملایر خواهیم داشت.

کد خبر 5715148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha