۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳

فرماندار فامنین خبرداد؛

صدور ۳۸۲ مجوز مشاغل خانگی در فامنین

صدور ۳۸۲ مجوز مشاغل خانگی در فامنین

همدان-فرماندار فامنین گفت: در ۱۱ ماه گذشته در شهرستان ۳۸۲ مجوز مشاغل خانگی صادر شده که رتبه اول استان از این نظر را داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید روح الله حسینی صبح چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فامنین بیان کرد: همفکری، هم‌اندیشی و وحدت رویه مسئولان دستیابی به رشد و توسعه شهرستان را تسریع می‌کند.

وی افزود: باید هنر خوب اندیشیدن، مدیریت کردن و جریان ساز بودن را داشته باشیم و لازمه این کار همفکری و هم‌اندیشی با وحدت رویه است.

حسینی اضافه کرد: رشد و توسعه شهرستان را به عنوان هدف اصلی دنبال می‌کنیم و لازم است به دنبال چشم انداز با هدف مشخص برای شهرستان باشیم.

فرماندار ادامه داد: دولت سیزدهم با یک کار بسیار دقیق تمامی سامانه‌های اشتغال را بروزرسانی کرده و به سامانه‌های وزارت تعاون و کار متصل کرده است.

حسینی تصریح کرد: در ۱۱ ماه گذشته در شهرستان ۳۸۲ مجوز مشاغل خانگی صادر شده که رتبه اول استان از این نظر را داریم.

وی اضافه کرد: مبلغ ۲۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در سطح شهرستان پرداخت شده و موجب ایجاد اشتغال برای ۶۰۳ نفر شده است.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده که موجب اشتغال برای ۸۶ نفر در شهرستان شده است.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: استعداد و ظرفیت کافی برای تبدیل روستاهای شهرستان به قطب تولیدی کشور و استان وجود دارد و باید این استعدادها راهنمایی شوند.

کد خبر 5715197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha