۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲

استاندار خراسان شمالی:

پیشرفت جامعه ایران مدیون فعالیت بانوان است

پیشرفت جامعه ایران مدیون فعالیت بانوان است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش ویژه بانوان در جامعه، گفت: پیشرفت جامعه در حوزه‌های مختلف را مدیون بانوان کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در نخستین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت جامعه در حوزه‌های مختلف را مدیون بانوان کشور به ویژه بانوان اثرگذار می‌دانیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین نشست‌ها و کنگره‌هایی باید تداوم یابد تا موجب غنای جامعه شود، گفت: بانوان همیشه نقش اساسی در حوزه‌های مختلف را ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه تمامی بانوان تأثیر گذار هستند، خاطر نشان کرد: نقش مادر در تربیت یک فرزند و تغییر مسیر جامعه بسیار مهم است و در این مسیر برخی افراد به صورت ویژه بر مهارت‌های خود بیشتر فعال بوده اند.

حسین نژاد نوک پیکان حملات قدرت‌های سلطه را موضوعات فمینیستی دانست و گفت: یکی از موضوعات دشمنان این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به زنان توجهی ندارند و این درحالی است که در زمان امام راحل و از همان بدو پیروزی انقلاب زنان نقش بسزایی داشته اند.

وی با بیان اینکه نقش قوی زنان مورد توجه قرار گیرد، افزود: هدف دشمنان از برند کردن یک شخصیت زن مورد دلخواه خود، این است تا عفاف و حجاب که پایه و اساس دین ماست را کم رنگ جلوه دهند اما زنان پیشرو سوالات و شبه افکنی ها را به فرزندان خود پاسخ دهند.

کد خبر 5715421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha