مردم فلسطین در حمایت از مبارزان مقاومت به خیابان‌ها آمدند+ فیلم

مردم فلسطین در حمایت از مبارزان مقاومت به خیابان‌ها آمدند+ فیلم

در بحبوحه افزایش یورش‌ها و تهاجم‌های اشغال‌گران صهیونیستی، صدها هزار نفر از مردم فلسطین در مناطق مختلف در حمایت از مبارزان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب‌نیوز، در بحبوحه افزایش تنش‌ها و درگیری‌ها در کرانه باختری، صدها هزار فلسطینی شامگاه پنج‌شنبه در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی در حمایت از گروه مقاومت عرین الاسود (بیشه شیران) و دیگر مبارزان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند و دست به تظاهرات زده و بار دیگر با مقاومت اعلام بیعت کردند.

این تظاهرات‌ها در شهرهای الخلیل، نابلس، رام الله، جنین، قلقیلیه، قدس، طوباس، بیت لحم و بسیاری از شهرها، روستاها و اردوگاه‌های کرانه باختری برگزار شد.

مردم فلسطین در حمایت از مبارزان مقاومت به خیابان‌ها آمدند+ فیلم

مردم فلسطین در حمایت از مبارزان مقاومت به خیابان‌ها آمدند+ فیلم

هزاران جوان هم در شهر نابلس هم قسم شدند که راه مقاومت را ادامه داده و از مسجد الاقصی، نابلس، جنین و دیگر شهرهای کرانه باختری در برابر اشغالگران حمایت کنند.

در جریان برگزاری این تظاهرات‌ها در برخی مناطق میان فلسطینیان و اشغالگران اسرائیلی درگیری اتفاق افتاد.


رسانه‌های فلسطینی امروز جمعه ساعاتی پیش اعلام کردند «محمد اسماعیل جوابره» جوان ۲۲ فلسطینی بامداد امروز در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی در اردوگاه «العروب» در شمال شهر الخلیل زخمی شد و بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید. با شهادت محمد اسماعیل، شمار شهدای فلسطین از آغاز سال جدید میلادی به ۶۵ نفر رسید.

در هفته‌های اخیر یورش و تهاجم نظامیان اشغال‌گر علیه مردم فلسطین افزایش یافته است. گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که قطار مقاومت در کرانه باختری به راه افتاده و کسانی که گمان می‌کنند عرین الاسود دیگر پایان یافته و از بین رفته، کاملاً به اشتباه رفته‌اند.

کد خبر 5717801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      الله اکبر زنده باد اسلام جانم فدای الله و محمد ص مرگ بر اسرائیل و امریکای کثیف