۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹

جودو بین المللی جام خلیج فارس؛

صعود هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی/حذف چهار تیم در روز نخست

صعود هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی/حذف چهار تیم در روز نخست

نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج فارس) امروز جمعه پنجم اسفندماه -۱۴۰۱ در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار و تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

در گروه نخست تیم‌های جلال الدین افغانستان، صنعت نفت مس کرمان و الکرخه عراق به مصاف هم رفتند که در پایان تیم صنعت نفت مس کرمان به عنوان تیم اول و تیم جلال الدین افغانستان به عنوان تیم دوم به دور بعدی راه یافتند و الکرخه عراق از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در گروه دوم تیم‌های نادی الجیش عراق، خوشگوار مشهد، شاهین تهران به صورت دوره‌ای مبارزات خود را برگزار کردند که در پایان تیم خوشگوار مشهد به عنوان تیم نخست و تیم شاهین تهران به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند و نماینده عراق از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

صعود هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی/حذف چهار تیم در روز نخست

در گروه سوم لوکوموتیو روسیه، نیروی زمینی ارتش و نفت مسجد سلیمان به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های لوکوموتیو روسیه به عنوان تیم اول و تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم نیروی زمینی ارتش از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در گروه چهارم نیز الحشد شعبی، رعد پدافند بوشهر و خانه جودو ملک به مصاف هم رفتند که در پایان رعد پدافند و خانه جودو ملک به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم الحشد الشعبی عراق از گردونه مسابقات حذف شد.

فردا شنبه ششم اسفندماه در روز دوم و پایانی مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی ابتدا مس کرمان به مصاف تیم شاهین تهران خواهد رفت. رعد پدافند بوشهر و نفت مسجد سلیمان باهم رقابت خواهند کرد. خوشگوار بوشهر به دیدار جلال الدین افغانستان و لوکوموتیو روسیه به دیدار خانه جودو ملک می‌رود.

کد خبر 5718063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      تیم پاکستان چی شد؟ پاکستان نیامد سطح مسابقات پایین اومده
    • ناشناس IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      بازدهی مبارزه با تیم افغانستان چیست؟
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      میراسماعیلی هرجا مصاحبه میکنه خبر کذب افزایش جودوکاران از 60 هزار نفر به 114 هزار نفر رو از افتخارات خودش در ریاست اعلام میکنه . آرش جان از 114 هزار نفر ، 114 نفر هم به تماشای رقابتهای باصطلاح بین المللی نیومده بودند . تماشاچیان در سالن افراسیابی فقط جودوکاران تیمها بودند!