۶ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۲۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد؛

تشدید نظارت ها بر توزیع کالاهای اساسی در استان تهران

تشدید نظارت ها بر توزیع کالاهای اساسی در استان تهران

تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تشدید نظارت ها بر توزیع کالاهای اساسی در این استان خبر داد و گفت: این نظارت ها از هفته آینده شروع شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

جبرئیل برادری در گفتگو با خبرنگار مهر از استقبال مردم از نان‌های سنتی در سال جاری خبر داد و افزود: مشکلی از لحاظ کمبود سهمیه در نانوایی‌ها نداریم، نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های «پی. اس. پی» ارزیابی می‌شوند و بر همان اساس سهمیه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۹ هزار نانوایی در سطح استان تهران فعالیت دارد، تصریح کرد: هیچ گونه کمبود آردی در استان تهران نداریم و مردم اگر با موضوع گران‌فروشی یا کم‌فروشی در نانوایی‌ها برخورد کردند می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا رسیدگی لازم انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: نظارت‌ها در سطح اقلام و کالاهای اساسی در سطح استان تهران تشدید می‌شود، تا افراد سودجو و فرصت طلب از این نوسانات و التهاباتی که وجود دارد، سواستفاده نکنند این نظارت‌ها از هفته بعد شروع می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران نهادینه خواهد شد.

کد خبر 5718279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بازنشسته AE ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      جوک خنده داری است اگر فکر کنیم تاکنون نظارتی بر کالای اساسی بوده تا بخواهد تشدید هم بشود !!.اصولا خود بحث نظارت هم نیاز به ناظر دارد.بارها شاهد رشوه گرفتن ناظر از صاحب کالا و اجناسی که به مردم با قیمت گزاف فروخته شده بوده ایم اما هرگز درموردش صحبتی نشده است!!.