۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶

سرپرست مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

اصفهان فردا بارانی می‌شود/ تداوم روند افزایشی دما

اصفهان فردا بارانی می‌شود/ تداوم روند افزایشی دما

اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان را فرا می گیرد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت موجی ناپایدار از سمت جنوب و جنوب شرق در استان، اظهار داشت: امروز بعد از ظهر به تدریج وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق را در مناطق جنوب، شمال شرق، جنوب غرب و مرکز استان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد، گفت: فعالیت موج بارشی تا اواسط فردا سه‌شنبه در استان ادامه می‌یابد.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها و روند افزایشی دما احتمال شکل گیری سیلاب و سقوط بهمن و کولاک برف در گردنه‌ها وجود دارد.
امینی اضافه کرد: فردا سه‌شنبه بارش‌های رگباری را در کلان‌شهر اصفهان نیز انتظار داریم.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه افزایش دارد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بوئین میاندشت با هفت درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

امینی با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته تا صبح امروز افزود: بیشترین میانگین بارشی ثبت شده از پادنای علیا از توابع سمیرم با پنج میلی متر بوده است.

کد خبر 5720744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha