۸ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹

سرپرست ورزش و جوانان مازندران:

۲۰۰۰ شورای ورزش روستایی در مازندران فعال است

 ۲۰۰۰ شورای ورزش روستایی در مازندران فعال است

ساری- سرپرست ورزش و جوانان مازندران از فعال شدن دو هزار شورای ورزش روستایی در استان برای پیگیری امور ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان شامگاه دوشنبه در نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: ورزش مرکز استان مازندران خیلی با اهمیت است و باید فعال و پویا باشد چون این دستگاه، بازوی اصلی اداره‌کل است.

وی افزود: استان مازندران استان اول ورزش کشور است و ورزش در خون مردم استان ساری و جاری است و همه اقشار ورزش را تعقیب می‌کنند.

عالیشان با اشاره به اینکه انتظار از ورزش مرکز استان بسیار زیاد است، گفت: در اغلب رشته‌های ورزشی ما استعداد و مدال آور داریم. مازندران همیشه در به اهتزاز در آوردن پرچم خوش‌رنگ کشورمان نقش اول را دارد.

وی با بیان اینکه ورزش در روستاهای مازندران هم پویا و فعال است، افزود: حدود ۱۴۰ تیم از نماینده مازندران در سطح اول کشور حضور دارند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران از جامعه هدف دستگاه ورزش گفت و بیان کرد: حدود یک میلیون دویست هزار نفر از جمعیت جوانان با اداره ورزش و جوانان سر و کار دارند.

وی ادامه داد: بالغ بر دو هزار شورای ورزش روستایی داریم که همه این‌ها به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران مراجعه می‌کنند.

عالیشان با بیان اینکه ما نیازمند حمایت شورای اسلامی شهرهای مازندران هستیم، افزود: در حال حاضر، بخشی از اماکن ورزشی ما در نقاط مختلف استان، توسط شوراهای شهر و دهیاری‌ها نگهداری می‌شود.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه، کار ما در دستگاه ورزش، پیشگیری است، گفت: مهمترین دغدغه ما سلامت مردم استان است که از طریق پرداختن به ورزش می‌شود هزینه‌های درمانی را کاهش داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه نشاط اجتماعی و توجه به سلامت شهروندان باید در اولویت قرار بگیرد، افزود: باید با توجه به حوزه ورزش همگانی، مردم را تشویق به ورزش کنیم.

به گزارش مهر، ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش در بین شهروندان، ایجاد شور و نشاط ورزشی در شهر و فعال کردن ورزش محلات، نامگذاری خیابان و میدانی به نام ورزشکاران افتخار آفرین در شهرستان، ایجاد جاده سلامت و میزبانی از رویدادهای کشوری، جهانی و بین المللی دیگر صحبت مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 5721032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha