۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷

با حکم وزیر ارشاد؛

مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی قرآن منصوب شد

مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی قرآن منصوب شد

با حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین سلیمانی مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ با حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین سلیمانی مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی شد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم خطاب به حسین سلیمانی آورده است:

با عنایت به تخصص، سوابق و تجربیات جنابعالی در حوزه فعالیت های قرآنی و بنا به پیشنهاد معاون قرآن و عترت؛ به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی»منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و عنایت ائمه اطهار علیه السلام و با جلب مشارکت و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های عضو کمیسیون، ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و ماموریت های محوله قرین توفیق و تایید الهی باشید. مزید توفیق جناب عالی را در نیل به اهداف دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و رهبری حکیمانه آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله و العالی) از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است که حضور بیش از یک دهه در سمت های کارشناسی و معاون کمیسیون تبلیغی ترویجی قرآنی از جمله مهمترین سوابق مرتبط حسین سلیمانی مدیر کل جدید کمیسیون می باشد.

کد خبر 5721270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha