۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

مدیرکل کار لرستان:

۸۵ درصد از تعهد اشتغال لرستان محقق شده است

۸۵ درصد از تعهد اشتغال لرستان محقق شده است

خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بر اساس سامانه رصد، ۸۵ درصد از تعهد اشتغال استان طی امسال محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی امروز سه شنبه در شورای اشتغال لرستان در سخنانی با بیان اینکه یکی از مهم ترین چالش هایی که در کشور وجود دارد، بحث بیکاری است، اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اعتبارات خوبی برای ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۱ برای دستگاههای اجرایی در سطح استان ها اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه هدف از پرداخت این تسهیلات ایجاد اشتغال و اشتغالزایی است، عنوان کرد: حدود ۴۴ دستگاه استان، میزان اشتغال ایجاد شده خود را در سامانه رصد ثبت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه در این راستا حدود ۳۳ هزار و ۲۶۴ شغل در این سامانه رصد ثبت شده است، بیان داشت: این عدد، عدد خوبی است و حدود ۸۵ درصد از تعهد استان محقق شده است.

جهانی با بیان اینکه اگر تسهیلات تبصره ۱۶ به طور کامل پرداخت شود، فکر می کنم به ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خود دست پیدا کنیم، گفت: باید به قول و تعهدات داده شده در حوزه اشتغال عمل کنیم.

وی، گفت: تحقق ۸۵ درصد از تعهد اشتغال استان، جای تقدیر دارد، در این راستا از دستگاههای اجرایی تقدیر می کنیم، برخی از دستگاهها نیز هستند که اقدام به ایجاد و ثبت اشتغال خود در سامانه رصد نکرده اند، در این راستا می طلبد که این اقدام در اسرع وقت عملیاتی شود.

کد خبر 5721521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha