۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد؛

حفظ آرمان‌های نظام خط قرمز رسانه‌ها/لزوم ایجاد هم افزایی در جامعه

حفظ آرمان‌های نظام خط قرمز رسانه‌ها/لزوم ایجاد هم افزایی در جامعه

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: منافع ملی و حفظ آرمان‌های نظام، خط قرمز رسانه‌ها، روزنامه و خبرگزاری‌ها بوده که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از روزنامه‌های محلی بیرجند در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های خراسان جنوبی بیان کرد: این استان دارای منابع زیرزمینی و غنی بوده که می‌تواند در توسعه خراسان جنوبی نقش بسزایی ایفا کند.

وی ادامه داد: همچنین خراسان جنوبی نقاط مثبت فراوانی دارد و مردم فهیم، فرهیخته، با اصالت، ریشه دار، بسیار نجیب و متدین مهمترین وجه مثبت این استان هستند.

قناعت با بیان اینکه حوزه گردشگری، کشاورزی و معدن از فرصت‌های بسیاری طلایی و مزیت دار استان است، ادامه داد: تلاش شده رقابت سازنده‌ای بین این حوزه‌ها در مسیر توسعه خراسان جنوبی ایجاد شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایجاد هرگونه زیر ساختی در هر منطقه به توسعه کل استان منجر می‌شود و همه مردم از این اقدامات باید حمایت کنند، گفت: منافع ملی و حفظ آرمان‌های نظام، خط قرمز رسانه‌ها، روزنامه و خبرگزاری‌ها بوده که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه واگرایی مهمترین تهدید برای توسعه استان است، اظهار کرد: این تکلیف رسانه‌ها به عنوان قشر نخبه جامعه است که به هم افزایی و اتفاق نظر در سطح جامعه کمک کنند.

قناعت تاکید کرد: انتقال آب، راه آهن و احداث باند دوم از موضوعات جدی استان است که باید رسانه‌ها بیش از گذشته به آن بپردازند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بیان کرد: خون‌های زیادی بابت این انقلاب ریخته شده و مردم برای پایداری آن تلاش‌ها کرده‌اند لذا انتظار دارند کشور با آرمان‌های انقلاب با سر منزل مقصود برسد.

قناعت با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل در عرصه‌های بین‌المللی، گفت: در این تقابل، جبهه حق با محوریت انقلاب اسلامی و جبهه باطل با محوریت آمریکای جهان خوار است که ابزارهای مختلفی را به صحنه آورده است.

کد خبر 5723175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha