۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۹

فرمانده انتظامی علی آبادکتول:

سارقان ۶۳ خودرو و موتور در علی آبادکتول دستگیر شدند

سارقان ۶۳ خودرو و موتور در علی آبادکتول دستگیر شدند

علی آبادکتول- فرمانده شهرستان علی آبادکتول از دستگیری ۲۰ نفر از اعضای چهار باند سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگیر شدگان به سرقت ۶۳ خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نوروزی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با سارقان حرفه‌ای و خشن که با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار در شهرستان به اجرا در آمد، واحدهای گشتی هدفمندی در محلات جرم خیز شهرستان راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول افزود: چهار باند حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت، سیم کابل و محتویات داخل خودرو که در شهرستان و استان‌های همجوار فعالیت داشتند، توسط پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان دستگیر شدند.

وی گفت: مأموران در این طرح موفق به دستگیری ۲۰ نفر از سارقان سابقه دار شدند.

نوروزی افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به سرقت ۳۴ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرده و ارزش اموال مکشوفه و اعترافی بیش از ۳۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 5723486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • منوچهر IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      2 2
      با سلام ودرود به نیروهای انتظامی شما نبودین واقعا ما ها آسایش نداشتیم خداوند اجرتان بده هم این دنیا و هم آخرت دست این دزدها رو قطع کنید با تشکر
    • هادی. IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      1 0
      اینا از منم گوسفند دزدیدن. وا از این که آگاهی ازشان اعتراف گرفته بود و اعتراف هم کرده بودن. و اس م س اعتراف آگاهی رو هم دارم. بعد قاضی برایشان منع تعقیب صادر کرد. بعد به قاضی گفتیم، اینا که اعتراف کردن. گفت شاید من اشتباه کردم. شما اعتراض بزنید. و باز اعتراض زدیم، باز هم منع تعقیب صادر کردن.