۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴

خطیب نماز جمعه اهواز:

مجازات سنگینی برای اخلالگران اقتصادی دانه درشت تعریف شود

مجازات سنگینی برای اخلالگران اقتصادی دانه درشت تعریف شود

اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مجازات‌های سنگین مانند زندان و اعدام برای اخلالگران دانه درشت در عرصه اقتصادی تعریف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشار بی سابقه اقتصادی به زندگی مردم اظهار کرد: در جنگ اقتصادی مسئولان باید با قاطعیت و بدون فوت وقت از معیشت مردم در مقابل زالوصفتان و اخلالگران دانه‌درشت حمایت کنند. دستگاه‌های مسئول بدانند پای حقوق مردم وسط است. سنگینی فشار تورم معمولاً بر دوش طبقات پایین جامعه است. مخاطب این سخن سه قوه است. مردم باید بدانند این دستگاه‌ها پشت و پناه آنها در برابر زالو صفتان اقتصادی هستند.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: مجازات‌های سنگین مانند زندان و اعدام برای اخلالگران دانه درشت در عرصه اقتصادی تعریف کنند. نباید لحظه‌ای مسامحه کرد و کوتاه آمد. مردم باید ببینند و بدانند. باید جریمه‌ها و مجازات‌های سنگین اقتصادی که بازدارنده باشد برای محتکران و اخلال‌گران دانه‌درشت در نظر بگیرند که جرأت نکنند این گونه اخلال ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: مسئله بعدی، بحث غرب کارون است. ۲ سال است که عزیزان ما در غرب کارون با کم آبی و بی آبی مواجه هستند و کشاورزی آنها در این مدت صفر بوده است. باید در اسرع وقت آب به آنها رسانده شود تا از این بحران رها شویم. همچنان باید دعاهای خود را برای بارندگی ادامه دهیم. باید به سمت و سویی برویم که در یکی دو سالی که کشاورزان دچار خسارت شدند زمینه جبران خسارت آنها را فراهم کنیم.

کد خبر 5723889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      خود ایشان را قاضی کنند تا تروریست های اقتصادی را شناسایی و محاکمه و اعداممممم کند. اگر نتوانست خودش را اعدام کنید
      • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
        0 0
        حرف الکی نزن، تروریست‌های اقتصادی شناسایی هم شدن و میشن