۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۴۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

روایت رئیس اورژانس از مسمومیت های دانش آموزان

روایت رئیس اورژانس از مسمومیت های دانش آموزان

رئیس سازمان اورژانس کشور، در خصوص ماموریت های اورژانس در جریان مسمومیت های دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.

جعفر میعادفر، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نیروهای اورژانس فقط در بحث خدمات رسانی و انتقال دانش آموزان به مراکز درمانی حضور دارند.

وی با اشاره به مأموریت معاون درمان وزارت بهداشت در موضوع پیگیری علل مسمومیت دانش آموزان، افزود: یک کمیته علمی با بهترین متخصصان سم شناسی و بالینی، مشغول کار هستند.

میعادفر در خصوص علائم مسمومیت‌هایی که دانش آموزان عنوان می‌کنند، گفت: موقعی که نیروهای اورژانس بر بالین دانش آموزان حاضر می‌شوند، یک مقدار زمان گذشته و آثاری از اظهارات آنها را نمی‌بینیم. در عین حال، با علائمی همچون تنگی نفس، مواجه می‌شویم.

رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون موارد حاد از مسمومیت‌ها را داشته‌ایم یا خیر، افزود: مورد خاصی نداشته‌ایم.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5725152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      8 0
      خیلی خیلی جالبه ، بیش از سه ماه است که صدها دانش آموز در نقاط مختلف کشور مسموم شده و‌میشوند و‌هنوز هیچ نهاد و ارگانی قادر نیست بگوید چرا و‌چگونه . ضعف مدیریت و ناتوانی در همه بخش ها بسیار محسوس است . کاش بخدا خدا و شهدا، مدیریت نالایق خودشان‌کنار میرفتند .
    • صادق IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      با توجه به اعلام مقامات امریکایی که گفتند : دولت ایران باید درباره مسمومیتها در مدارس دخترانه به مردمش پاسخگو باشد.... معنیش اینه که ما این کار رو جوری طراحی کردیم که کسی تهش رو نمی تونه دربیاره ... واقعیت حمله بیوتروریستی علیه مردم و کودکان ایران است که داره توسط عوامل نفوذی صهیونیسم در ایران انجام
    • ناشناس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      همین دیگه! ؟این یه معضل شده برا کشور در حد همین چند کلمه خلاصه میشه؟