۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

تورنمنت ۶ جانبه فوتسال - تایلند؛

خط و نشان سرمربی ژاپن برای شمسایی و تیم ملی ایران

خط و نشان سرمربی ژاپن برای شمسایی و تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: می‌خواهیم با شکست دوباره ایران در فینال به کارمان در این پنجره فیفا پایان بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال تورنمنت ۶ جانبه فوتسال تایلند به میزبانی شهر پاتایا فردا سه شنبه بین دو تیم ملی ایران و ژاپن برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از رقابتها مشخص بشود. این بازی از ساعت ۱۸ به وقت محلی آغاز می‌شود.

تقابل ایران و ژاپن برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. ژاپن که در مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا ایران را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد به دنبال تکرار این اتفاق و ضربه زدن دوباره به ملی پوشان کشورمان است؛ در حالی که وحید شمسایی و شاگردانش به فکر انتقام آن فینال و بازگرداندن اعتبار برابر «سامورایی ها» هستند.

«کنیچیرو کوگوره» سرمربی تیم ملی ژاپن به سختی و با نتیجه ۱ بر صفر در مرحله نیمه نهایی عربستان را شکست داد و به فینال رسید. او حالا برای تیم ملی ایران خط و نشان کشیده و می‌گوید که قصد دارد با قهرمانی این تورنمنت را به پایان برساند.

کوگوره گفت: برابر عربستان بازی را ۴۰ دقیقه کنترل کردیم و پیروز شدیم. اینکه بتوانیم یک بار دیگر با ایران روبرو شویم واقعاً بزرگترین فایده‌ای است که از حضور در این تورنمنت به دست می‌آوریم.

سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد: با آمادگی کامل برای این امر، می‌خواهیم با شکست دوباره ایران در فینال، فعالیت‌های این پنجره فیفا را به پایان برسانیم.

کد خبر 5726314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      5 0
      مربی ژاپن توهم زده ایران باید با ۱۰گل ژاپن ببره
    • AE ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      4 0
      بادرود بر مبارزین سر افراز ایران زمین جوانان دلبند ایران نبایستی بچه های سامورایی را دست کم بگیرند چرا که از فرصتها بخوبی بهره میبرند پیش به سوی پیروزی به نام خالق بی همتا یزدان پاک همراهتان
    • فرزین IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      2 0
      آهای گوگوری.مگوری.اون دفعه با سوتی بازیکن جوان ما و دیوار دفاعی و بازی ۱۰۰ درصد دفاعی شماها بردید.یک گل زدید رفتید تو کار دفاع.مثل تیم ما نه جنگنده هستید و نه تکنیک دارید.شانسی و با خوش اقبالی بردید.اینبار دیگه از اون بازی خبری نیست.ضمنا جنتو عوض کن که توهم صد در صدی زدی.