۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

راه انقلاب اسلامی به‌عنوان راه مهدویت باید برجسته شود

راه انقلاب اسلامی به‌عنوان راه مهدویت باید برجسته شود

شهرکرد_نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: راه انقلاب اسلامی به‌عنوان راه مهدویت باید برجسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح دوشنبه در دیدار با اصناف این استان با اشاره به نزدیکی به نیمه‌شعبان اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام امام زمان (عج) با برجسته کردن هرچه منتصب به ایشان است انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: جشن نیمه شعبان باید باشکوه برگزار شود و کسبه چهارمحال و بختیاری می‌توانند در این زمینه تأثیر بسزایی داشته باشند، برگزاری دعای ندبه در روز جمعه نیز باید برجسته باشد و توسط همگی برگزار شود، اعمال و نماز جمعه از دیگر موارد زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انسان‌ها باید زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشند بیان داشت: با آماده کردن و تلاش برای مهیا شدن جامعه برای حضور امام زمان (عج) این مهم فراهم می‌شود.

نکونام یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران امروز به دنبال آن است که مکتب مهدوی را برجسته سازد و به جامعه بشری بفهماند که باید به سمت ظهور برویم تا امام پاک و عادل بیاید و بر دنیا حکومت کند.

نکونام بیان داشت: امروز تنها کسی که پرچم عدالت را محکم بالا گرفته است مقام معظم رهبری است، راه انقلاب اسلامی به‌عنوان راه مهدویت امروز باید برجسته شود.

کد خبر 5726352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha