حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب سوریه+ فیلم

حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب سوریه+ فیلم

وزارت دفاع سوریه ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب اعلام کرد که فرودگاه از سرویس خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی‌که دولت و مردم سوریه همچنان با آثار و تبعات زلزله در مناطق شمالی این کشور درگیر هستند، شبکه المیادین اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه به فرودگاه بین‌المللی حلب سوریه را هدف قرار دادند و پدافند ارتش سوریه نیز فعال شده و با این حمله موشکی مقابله کرده است.

وزرات دفاع سوریه نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب اعلام کرد که فرودگاه از سرویس خارج شده است.

بنا بر این بیانیه، نتیجه این حمله به این فرودگاه خسارات مادی وارد و از سرویس خارج شد.

رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی سوریه تصاویری از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با حمله موشکی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از گروه‌های تروریستی اعلام کرد این حمله موشکی رژیم صهیونیستی پایگاه‌های نظامی وابسته به دولت سوریه در حلب و اطراف آن هدف قرار داد.

کد خبر 5727241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      خیلی تصویر خوبی بود بسیار واضح و گویا بیشتر بزارید
    • NP IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      این کار رو می کنند چون حتما فکر می کنند به‌ سوریه در کنار کمک های بشردوستانه تجهیزات نظامی دفاعی هم فرستاده میشه به احتمال زیاد میخوان فرودگاه و مکان هایی که پل ارتباطی سوریه با سایر کشورها هستند رو خراب کنند تا دست سوریه تهی و خالی در دفاع از کشور و ملت ضعیف باشه