۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۱۵۵

برگزاری بیش از یکصد برنامه همزمان با نیمه شعبان در کبودراهنگ

برگزاری بیش از یکصد برنامه همزمان با نیمه شعبان در کبودراهنگ

همدان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از برگزاری بیش از یکصد برنامه همزمان با نیمه شعبان توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) و نیز جشن‌های نیمه شعبان اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده بیش از یکصد برنامه توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با همکاری سایر ادارات و نهادها برگزار می‌شود.

وی از برگزاری موکب یک کیلومتری در شهر کبودراهنگ همزمان با روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: این مراسم از میدان امام حسین (ع) شروع و به سمت خیابان امام تا مسجد مهدیه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ همچنین از طرح ذبح قربانی در مسیر راهپیمایی شهر کبودراهنگ و همچنین تعدادی از روستاها خبر داد و گفت: با کمک خیرین تعدادی دام خریداری و در مسیر راهپیمایی ذبح و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی همچنین از راهپیمایی ویژه سادات علوی در خیابان در مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت: تجلیل از تعدادی از پیرغلامان در مسجد مهدیه از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ همزمان با نیمه شعبان خواهد بود.

حجت الاسلام رستمی همچنین با اشاره به اینکه با هماهنگی با قنادان جهت پذیرایی از کاروان شادی انجام شده است گفت: اجرای مسابقات فرهنگی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی برگزاری، پذیرایی با چای عراقی در نقاط مختلف شهری و روستایی نورافشانی در نقاط مختلف شهری و روستایی، همچنین نمایش حرکات ورزشی غرفه و ایستگاه‌های و غرفه‌های فرهنگی، کودک، حجاب، مشاوره و.. برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح مساجد از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان در توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ خواهد بود.

وی همچنین از احیای نیمه شعبان در چند مسجد شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: همچنین همایش جهاد تبیین برای مسئولین هیئت‌های مذهبی، تجلیل از هیئت‌های مذهبی شاخص شهرستان همزمان با میلاد امام زمان و همچنین اعزام مبلغ به روستاها و کانون‌های ادارات، مدارس و… از دیگر برنامه‌ها خواهد بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ افزود: برگزاری جشن‌های دانش آموزی در ۶۰ مدرسه از دیگر برنامه‌های این اداره همزمان با ایام ولادت آقا امام زمان خواهد بود.

وی همچنین اعزام مبلغان و مبلغان دینی، اعزام مداحان به برنامه‌ها، برگزاری جلسه سبک زندگی قرآنی برای مسئولین و اعضای مؤسسات، هیئت‌های قرآنی شهری و روستایی و همچنین اقشار تأثیرگذار و… از دیگر برنامه‌های این اداره همزمان با ایام نیمه شعبان خواهد بود.

کد خبر 5727512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha