۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

موضوع مسمومیت دانش آموزان با جدیت پیگیری شود

موضوع مسمومیت دانش آموزان با جدیت پیگیری شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دغدغه والدین دانش آموزان نسبت به سلامت فرزندان خود به جا است، گفت: شورای تامین استان موضوع را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع مسمومیت دانش آموزان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه دشمن که در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده در جنگ ترکیبی به دنبال فراهم کردن جو ناامنی روانی است، ابراز داشت: در این جنگ ترکیبی دشمن مدارس به ویژه دختران را هدف حمله خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه از شورای تأمین استان سمنان درخواست داریم پیگیر این موضوع باشند، ابراز داشت: می‌دانیم که دشمن در این توطئه خود می‌کوشد تا دختران را از تحصیل باز دارد اما در این نقشه شوم خود موفق نخواهد شد و اجازه نخواهیم داد عامل یا عواملی دختران را از علم و دانش دور کند.

مط‌یعی ضمن بیان اینکه حداقل انتظارها این است که مسببان حادثه شناسایی و مجازات شوند، تصریح کرد: خواست عموم مردم این است که افرادی که شرایط بدحالی دانش آموزان را ایجاد کردند و مسبب ایجاد جو نا امنی هستند هر چه زودتر مورد شناسایی قرار گیرند.

وی ضمن بیان اینکه نباید بدون تحقیق به نفع دشمن بازی کرد، افزود: از خانواده‌ها نیز تقاضا داریم مراقب توطئه دشمن باشند و اجازه ندهند بدخواهان نظام و انقلاب از این حادثه با سو استفاده از عواطف آنها موج سواری کنند.

کد خبر 5727785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha