۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹

وزیر تعاون:

کشتی های جدید به ناوگان حمل ونقل دریایی افزوده می شود

کشتی های جدید به ناوگان حمل ونقل دریایی افزوده می شود

ساری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به افزایش تعاملات و تجارت با کشورهای حاشیه خزر گفت: کشتی هایی با همت این وزارتخانه خریداری و به ناوگان دریایی افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری با اشاره وظایه متعدد وزارتخانه اظهار داشت: برای فراهم کردن بستر رفاه اجتماعی نیازمند زیرساخت‌هایی است.

وی بررسی مسائل و مشکلات استان را از جمله اهداف سفر بیان کرد و گفت: بنا است کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری به ظرفیت تولید هزار تن برسد و این درحالی که در سنوات گذشته ظرفیت تولید و بهره وری آن افزایش چشمگیری نداشته است.

وی بازدید از امکانات و توانمندی‌ها و رفع دغدغه‌های مسئولان را دیگر اهداف بازدید از کارخانه آنتی بیوتیک ذکر کرد و گفت: قرار شد طرح جدید تهیه و پس از تائید استانداری در ستاد وزارتخانه بررسی شود.

مرتضوی حضور در شورای اشتغال مازندران را ازدیگر برنامه‌های سفر بیان کرد و گفت: اشتغال ایجاد شده در استان پایش و رصد می‌شود.

وزیر تعاون با اشاره به مراودات با کشور روسیه و کشورهای حاشیه خزر و افزایش آن گفت: ضرورت توسعه آن ارتباط دریایی، هوایی، ریلی و زمینی است و طبق توافق‌های صورت گرفته بنا است حمل ونقل دریایی در استان توسعه داده شود.

وی گفت: شرکت کشتیرانی وابسته به وزارت تعاون تصمیم گرفت ناوگان دریایی را افزایش دهد و در این راستا چند فروند کشتی خریداری که به زودی اضافه می‌شود و علاوه براین چهار فروند کشتی نیز با بومی سازی تولید می‌شود.

وزیر تعاون یادآور شد: قرار شد طرح توسعه کارخانه آنتی بیوتیک تهیه و ارائه شود و در زمینه احداث مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز سازمان تأمین اجتماعی نیز برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

سفر وزیر تعاون به مازندران دو روزه خواهد بود.

کد خبر 5729257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha