۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۳۹

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان:

۱۴۰۰ بازرسی از بازار همدان طی اسفندماه انجام می شود

۱۴۰۰ بازرسی از بازار همدان طی اسفندماه انجام می شود

همدان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: در اسفندماه هر هفته میانگین ۱۴۰۰ بازرسی از بازار توسط دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر شنبه در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان، گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی خوب دستگاه‌های نظارتی طرح تشدید نظارت‌ها در شهرستان همدان به خوبی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه هر هفته میانگین ۱۴۰۰ بازرسی از بازار توسط دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌ها انجام می‌شود که تأثیرگذاری خوبی در کنترل قیمت‌ها و آرامش بازار داشته است؛ اظهار کرد: بیشتر نظارت‌ها از نانوایی‌ها و کالاهای اساسی است که توسط ادارات صمت، جهاد و اتاق اصناف انجام می‌شود و به صورت هفتگی گزارش‌ها به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود

معاون فرماندار همدان خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات استان همدان، بیشترین همکاری را با گشت‌های نظارتی دارد و به صورت تمام وقت به پرونده‌های متخلفین رسیدگی می‌کند.

ربانی مهر یادآور شد: تمام کالاهای اساسی بازار بر اساس قیمت مصوب و با یارانه دولتی توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین کالاها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اتاق اصناف همدان باید عملکرد اتحادیه‌ها را در عرضه کالاهای اساسی مورد ارزیابی قرار دهد و برای سال آینده نیز این مهم به جد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5730611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha