۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۸

رئیس هیئت‌امنای کمیته امداد امام خمینی (ره):

مسئولان برای رفع مشکل تورم تلاش کنند

مسئولان برای رفع مشکل تورم تلاش کنند

زنجان- رئیس هیئت‌ امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تورم متن جامعه را به هم می‌ریزد و مسئولان باید برای رفع آن تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله محسن کازرونی روز یکشنبه در آئین افتتاح جشنواره گفتمان خدمت که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به مردم مانند نماز ستون دین است، افزود: خدمت به مردم، به خود انسان آرامش می‌دهد و احساس رضایتی که از طریق خدمت به مردم به دست می‌آوریم هیچ جایی نمی‌توان یافت.

وی با اشاره به طواف خانه خدا و بخشیده شدن گناهان، افزود: خدمت به مردم به آدم اعتماد به نفس می‌دهد و طلاب، فضلا ارزش‌های انسانی را با خدمت به مردم در جامعه تقویت می‌کنند.

رئیس هیئت‌امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تورم متن جامعه را به هم می‌ریزد و مسئولان در زمینه رفع آن تلاش می‌کنند ولی باید سرعت بیشتری داشته باشیم چون سرعت فقر هم زیاد شده و گاهی این سرعت‌ها با هم تطبیق نمی‌شود.

کازرونی با بیان اینکه اگر حکومت دینی بخواهد باقی بماند باید فقر ریشه‌کن شود، ادامه داد: در اغتشاشات از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) نبود پس آنان غیرمستقیم حافظ امنیت هستند.

کد خبر 5731423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha