۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۴۱

فرماندار سقز:

کشیک های نوروزی نظارت بر نانوایی ها در سقز فعال می شوند

کشیک های نوروزی نظارت بر نانوایی ها در سقز فعال می شوند

سقز- فرماندار سقز گفت: به منظور خدمت رسانی مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی، کشیک های نظارت بر نانوایی ها در سطح این شهرستان فعال خواهند شد.

جعفر توان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عرضه خارج از شبکه نان، از مشکلات اصلی حوزه آرد و نان در شهرستان سقز است.

وی با بیان اینکه، آرد سهمیه مردم و نانوایی‌ها، متعلق به محله است، اظهار داشت: در بحث آرد و نان، پخت هدفمند، مصرف واقعی و نظارت برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، بسیار با اهمیت است.

توان با اشاره به درخواست تعدادی از متصدی نانوایی‌ها در پایان سال برای جابجایی و یا انتقال از محل، افزود: وظیفه ما مسئولان رفاه حال مردم و در حوزه آرد و نان، دسترسی مناسب به نان و توزیع درست و منطقه‌ای نانوایی‌ها است.

وی تأکید کرد: باید جهاد کشاورزی، صمت، غله، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایی‌ها برای برپایی کشیک نوروزی نانوایی‌ها برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

فرماندار سقز با اشاره به اینکه برخی از مسافران نوروزی و گردشگران، این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، خواستار دسترسی مناسب آنان به نان در سطح شهر و مسیرهای منتهی به شهرستان در روستاهای چون ایرانخواه، بسطام و شهر صاحب شد.

وی همچنین با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم بر پخت و عرضه با کیفیت نان‌هایی همچون بربری و سنگک در این ایام و ساعت‌های منتهی به افطار تأکید کرد.

کد خبر 5731777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha