۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۳۵۷ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی در استان سمنان کشف شد

۳۵۷ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی در استان سمنان کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مقابله با جرایم اقتصادی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در استان است، گفت: در سال جاری ۳۵۷ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی فراجای سمنان ضمن بیان اینکه در آستانه روزهای پایان سال طرح تشدید با برهم زنندگان آرامش و نظام عمومی اجرایی شده است، تاکید کرد: پلیس بدون اغماض و مماشات با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.

وی از مقابله با فروشندگان مواد محترقه در استان سمنان خبر داد و افزود: ۱۰۳ هزار انواع مواد منفجره در سال جاری توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی اسباب کشی در ایام نوروز فقط با گرفتن مجوز از کلانتری محل امکان‌پذیر است، گفت: به تمام کلانتری‌ها اعلام شده که در این باره با مردم همراهی داشته باشند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی در سال جاری در سراسر استان کشف شده است، تاکید کرد: مقابله با جرایم اقتصادی در زمره اولویت‌های پلیس است.

وی با بیان اینکه طرح‌های مقابله با اراذل نیز در استان سمنان با جدیت در دست اجرا است، بیان داشت: طی سال جاری ۱۹۸ نفر از اراذل و اوباش شناسایی و احضار شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ۴۹۴ نفر در استان طی سال جاری دستگیر شدند، افزود: این میزان نسبت به سال قبل هفت درصد کمتر است.

کد خبر 5732023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha