۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶

جانشین فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

اجرای طرح انتظامی - ترافیکی نوروز در فارس

اجرای طرح انتظامی - ترافیکی نوروز در فارس

شیراز-جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت:۲۲ ایستگاه پلیس راهور، ۱۰۷ گشت خودرویی، ۱۱۲ گشت موتورسوار در طرح انتظامی-ترافیکی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک زاده ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم رژه یگان‌های عملیاتی نیروهای انتظامی، امدادی و … و آغاز طرح انتظامی-ترافیکی در این استان با اشاره به آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۲، گفت: این طرح تا ۱۴ فروردین و در تمامی معابر درون و برون شهری اجرایی می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این طرح در حوزه پلیس راه از طریق ۲۲ پاسگاه پلیس راه، ۲ پایگاه جاده‌ای و روزانه بیش از ۱۹۰ تیم گشت و نزدیک به ۴۵۰ نیرو اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این خصوص طرح انتظامی- ترافیکی در استان فارس از ۲۴ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

ملک زاده افزود: در حوزه پلیس راهور نیز تعداد ۲۲ ایستگاه پلیس راهور، ۱۰۷ گشت خودرویی، ۱۱۲ گشت موتورسوار و روزانه ۵۹۰ نیرو بکارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مردم عزیز استان فارس لایق ارائه بهترین خدمات هستند و همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه باید ضمن خدمت رسانی مطلوب به مردم در این خصوص، در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش آن با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

یوسف ملک‌زاده خاطرنشان کرد: استان فارس با توجه به داشتن جاذبه‌های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی، در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور خواهد بود.

کد خبر 5733251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha