۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸

استاندار مازندران:

نیروگاه زباله سوز ساری شهریورماه تکمیل می شود

نیروگاه زباله سوز ساری شهریورماه تکمیل می شود

ساری- استاندار مازندران پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز ساری را ۹۳ درصد ذکر کرد و گفت: این پروژه شهریورماه آینده تکمیل و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح جمعه در مراسم اهدای ۱۵ دستگاه خودرو حمل زباله به دهیاری‌های استان با اشاره به طرح جمع آوری و پاکسازی حاشیه راه‌ها و طبیعت استان از زباله گفت: مسئولانی که در این زمینه کم کاری کنند از سوی افکار عمومی مورد قضاوت خواهند قرار گرفت.

وی به بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری گفت: این پروژه طی یکسال گذشته پیشرفت خوبی داشته است درحالی که قبل از دولت کنونی ۴۳ درصد پیشرفت داشت که اکنون به بیش از ۹۳ درصد رسیده است.

وی تأمین منابع مالی پروژه را از مسائل دانست و گفت: با دستور رئیس جمهور بودجه خوبی برای پروژه درنظر گرفته شد و پیگیر هستیم تا اعتبارات مورد نیاز نیز تأمین شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: اراده دولت مبنی بر تکمیل پروژه زباله سوز ساری است زیرا روزانه هزینه سنگینی برای حمل زباله از ساری به مناطق اطراف صورت می‌گیرد و نگاه ما براین است که بتوانیم پروژه را تاشهریورماه راه اندازی کنیم.

حسینی پور گفت: قرار بود فاز اول پروژه ۲۲ بهمن افتتاح شود ولی به دلیل بروز اشکالات در مسیر انتقال تجهیزات از چین به ایران افتتاح صورت نگرفت و مطمئن هستیم پروژه شهریورماه تکمیل می‌شود.

کد خبر 5735223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha